Editia a 9-a 2013

A 9-a editie a targului de nunti „Totul pentru nunta ta!” se va desfasura  la Sibiu in 1-3 februarie 2013.  Targul de nunti va asteapta la Ramada Sibiu.

 

TÂRGUL DE NUNŢI SIBIU
EDIŢIA A IX-A
1 – 3 FEBRUARIE 2013
HOTEL RAMADA SIBIU

Vă invităm la nuntă!

După cum este tradiţia, în fiecare primăvară, AOES-Asociaţia Organizatorilor de Evenimente
Sibiu organizează Târgul de Nunţi, având ca motto: Totul pentru nunta ta!

De la prima ediţie a Târgului de Nunţi, în anul 2005, organizatorii au avut ca scop să aducă
în atenţia viitorilor miri cele mai noi tendinţe în domeniul nuntilor, prezentate de cei mai buni
specialişti în domeniu. De la an la an, creativitatea şi calitatea au crescut, aşa cum s-a văzut în
numarul tot mai mare de vizitatori. Au propus şi prezentat în ultimii 7 ani cele mai frumoase rochii,
costume şi accesorii, bijuterii, decoraţiuni şi aranjamente, servicii şi consultanţă – totul pentru a
realiza cea mai frumoasă nuntă. Totul pentru nunta ta…

Dacă şi Dvs. aţi ales să veniţi în întâmpinarea tinerilor îndrăgostiţi cu servicii şi produse
deosebite pentru ca evenimentul lor unic să fie special şi deosebit, atunci vă aşteptăm alături de noi
la Târgul de Nunţi !

În 2013, Târgul de Nunţi Sibiu va avea loc la Hotel Ramada Sibiu, în sala Atlas şi lobby, în perioada
01-03 februarie.

Partener: Hotel Ramada Sibiu
Partener media: Radio ZU

Media plan (promovare):

Promovarea se va face în mass media cu 14 zile inainte de eveniment:

-Ziare – Tribuna, Rondul de Sibiu, De Toate Pentru Toţi, Sibiu 100% , Zile şi Nopţi

-Radio: – Kiss FM – 8 spoturi/zi
– Radio ZU – 8 spoturi pe zi
– Ring Mediaş -8 spoturi pe zi

– TV – Antena 1 Sibiu – 4 spoturi video/zi + ştire publicitară

– Afişe: 1500 buc distribuite în 2 etape ăn Sibiu şi împrejurimi (Mediaş, Copşa Mică, Tălmaciu,
Agnita, Avrig, etc)

– Mash – amplasat pe faţada Hotel Ramada Sibiu cu 21 zile înaintea evenimentului.

-Internet:

Asociaţia Organizatorilor de Evenimente Sibiu
www.pronuntasibiu.ro

-Facebook: Târgul de Nunţi Sibiu
www.pronuntasibiu.ro
-Forumuri de specialitate (târguri, nunti, mirese, etc)
-Site-uri de specialitate (târguri, nunti, mirese, etc)

– prezentarea firmelor participante în revista Târgului de Nunţi – tiraj 1500 buc
– apariţie suplimentară în revista Târgului de Nunţi (contra cost)

Se vor pune la dispoziţia expozanţilor, pentru fiecare stand:

– delimitarea standului (separeuri)
– alimentare cu curent 220V
– pancarda cu numele firmei
– elemente de mobilier: masă dreptunghiulară sau rotundă, 2-8 scaune, coş gunoi
– internet Wi-Fi
– protocol: ceai, cafea, apa plată (pentru expozanti)
– altele:
– organizare workshop-uri tematice (rochii de mireasă, organizare nunta, foto, video,
decoraţiuni, flori, etc)
– prezentare rochii de mireasă şi de ocazie
– demonstratii de: coafură, machiaj, manichiură
– tombola (în funcţie de disponibilitatea majorităţii expozanţilor)

Sala unde va avea loc evenimentul poate fi vizitată în zilele de marţi, miercuri şi joi, între
orele 10 – 15, numai împreuna cu organizatorii, cu programare telefonică în prealabil.
Pentru alte detalii şi informaţii vă stăm la dispoziţie la tel. 0744 850649 sau e-mail:
sibiu@pronuntasibiu.ro;
targnunti@pronuntasibiu.ro

0744850649 -Nelutu Dragota

 

 

Contract de prestãri servicii

Cap.I Pãrţi contractante
Contract încheiat între:

1. Asociatia Organizatorilor de Evenimente Sibiu, cu sediul in str.Turnului 10, Sibiu, Romania,  Cont: RO05 BTRL 0330 1205 W626 55XX, BANCA TRANSILVANIA SIBIU, tel. 0744-85.06.49, reprezentatã de Dragotã Ioan numitã în continuare prestator,

2………………………………………………………………….,cu sediul în loc. ………………….. strada………………………………..nr……. bl ……,sc……., ap ………cu J32/………./………., cu CUI………………………….., Obiect de activitate ………………………………………………….. reprezentatã prin…………………………………………………, mobil:……………………………….. ………………………………… numit în continuare beneficiar.

Cap.II Obiectul contractului

Obiectul contractului îl reprezintã participarea cu stand în cadrul expozitiei ” Târg de nunţi-TOTUL PENTRU NUNTA TA!” editia a-IX-a, per 01-03.02.2013 în suprafaţã de……….. mp,
Pentru Standul ……………… sa achitat preţul de ………… /mp . Total……………

Cap.III Plata serviciilor

– Plata se face integral sau parţial, în valoare de……………………. la data semnãrii contractului, iar
diferenţa de ………………………se va achita pânã cel târziu la data de 15 01 2012.
– Garantie 300 lei . se achita la data de 31.01.2013si se restituie la data de 7.02.2013 dupa eveniment daca se respecta condiţiile contractuale.
Cap.IV Drepturi şi obligaţii

-Prestatorul se obligã sã asigure standul în suprafaţa specificatã mai sus, alimentarea cu energie electricã, delimitarea stand, pancardã cu numele firmei, masã (1-2 buc.) şi scaune (2-8 buc.).
– Prestatorul se obligã sã promoveze evenimentul în mass-media.
– Beneficiarul are obligaţia sã achite contravaloarea contractului/cotizatiei pânã cel târziu 15 01 2012
– Neplata atrage anularea contractului, avansul plãtit se pierde, excepţie facând cazul de forta majora.
– Participarea a doua sau mai multe firme/persoane autorizate pe un stand este permisa doar cu incheierea de contract cu prestatorul a fiecarei entitati in parte, inclusiv pentru colaboratori, furnizori, etc, ai beneficiarului. Este permisa participarea a 2 sau mai multe firme pe un stand doar cu conditia ca fiecare firma sa aiba minim 4mp de spatiu si plata unei taxe de 100E pentru n-1 firme pe stand.
– Este interzisã distribiurea sau afişarea de obiecte promoţionale, afişe(inclusivde genul:”ECHIPAMENT PUS LA DISPOZITIE DE…, ARENJAMENT REALIZAT DE…, ETC,) pliante, carti de vizita, etc., ale altor firme sau persoane autorizate sau neautorizate care nu se aflã ca expozanţi la târg. Nerespectarea acestei prevederi atrage retinerea garantiei.
-Expozantul are dreptul sa faca publicitate produselor sale gratuit, doar în perimetrul propriului stand. Distribuirea de pliante, mostre în afara standului închiriat, poate fi facuta numai cu aprobarea prealabila a organizatorului si contra cost. Organziatorul are dreptul sa înlature fara acordul expozantului, reclamele si alte forme de publicitate facute în interiorul si în afara propriului stand, în cazul în care nu sunt în concordanta cu legea si/sau cu bunele moravuri sau deranjeaza alti expozanti. În standul lor se promoveaza doar produsele lor, în cazul în care promoveaza alte produse expozantul este obligat sa plateasca suma de 300 lei organizatorului.
-Colaboratorii firmelor expozante neanuntati nu au voie sa stea in cadrul tirgului mai mult de 1h/zi
– Expozantul are obligatia sa permita accesul organizatorului in stand pt orice verificari.
– Expozantul are obligatia sa prezinte marcile, denumirile, etc, pentru marfurile si serviciile promovate. Marcile, produsele sau serviciile nespecificate, pot fi interzise la promovare sau se evacueaza expozantul din cadrul targului, fara a primi despagubiri. Este interzisa comercializarea sau promovarea de produse sau servicii ale altor firme care nu sunt prezente, sau fara acordul organizatorului.
-Este intrezisa promovarea in cadrul targului de evenimente concurente fara acordul organizatorului.
– Distribuirea de articole publicitare in afara standului inchiriat se poate face numai acordul organizatorului
– Expozantul poate utiliza numai spatiile de expunere alocate. Nu este permisã expunerea oricãrui produs sau accesoriu în afara standului închiriat şi nici pe culoarele de acces pentru vizitatori.
– Standul închiriat trebuie amenajat in asa fel încit sa permitã accesul clientilor in stand sau dacã nu este posibil accesul in stand al clientilor, expozantul nu are voie sa se situeze pe culoar in afara standului si sa stea de vorba cu clientii.
– Sonorizarea întregului târg se va face de cãtre organizator. Nu este permisã folosirea sonorizãrii proprii decât în surdinã, pentru demonstraţii se poate mãrii puterea , cel mult timp de 60 secunde, cu condiţia sã nu se repete la un interval mai mic de 10 minute. Dacã organizatorul considerã necesar sau în urma unor abuzuri, în ceea ce priveşte puterea muzicalã folositã, poate interzice pe timp nelimitat efectuarea de demonstaraţii.
-Expozantul este pe deplin raspunzator de respectarea normelor legale de prevenire a incendiilor (inclusiv sa respecte spatiile în care nu se fumeaza si sa utilizeze spatiile destinate special fumatului stabilite de catre organizator). De asemenea
este interzisa folosirea oricaror efecte pirotehnice sau efecte de scena generatoare de fum  in cadru expozitiei. Declansarea alarmei de incendiu de catre expozanti ( prin nerespectarea celor de mai sus sau din orice alte motive), a hotelului Ramada( locul de desfasurare al targului) atrage plata unei amenzi de 2000 E, catre Ramada Sibiu, AOES contituinduse ca parte civila impreuna cu Ramada Sibiu pentru recuperarea datoriilor.
– Distribuirea sau afisarea de materiale promotionale in interiorul sau in vecinatatea complexului unde se organizeaza evenimentul, fara acordul organizatorului constituie contraventie si se va comunica organelor in drept.
– Sunt acceptate în târg produsele si/sau serviciile care se încadreaza în profilul manifestarii, conform tematicii acesteia. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a nu admite acele exponate care nu se încadreaza în tematica expozitiei si/sau care pot fi daunatoare sau periculoase, expozantii fiind exclusiv raspunzatori de respectarea întocmai a legislatiei specifice în vigoare. Obtinerea autorizatiilor prevazute de lege revine exclusiv în sarcina expozantului. Detinerea si/sau comercializarea produselor/serviciilor expuse în cadrul târgului se face în conformitate cu legislatia în vigoare, respectarea acesteia fiind exclusiv în sarcina expozantului.
– Este permisa vânzarea en detail cu respectarea legislatiei în vigoare în România. Respectarea legislatiei este în sarcina expozantului.
-Nu se admite evacuarea exponatelor, dezafectarea si demontarea standurilor, decât dupa data si ora inchiderii oficiale a manifestarii. Parasirea spatiului/standului de catre expozant în alte conditii decât cele sus mentionate, naste în sarcina expozantului obligatia achitarii de daune interese catre organizator, în echivalentul pretului platit pentru participare la manifestarea respectiva.
– Nerespectarea condiţilor de mai sus atrage evacuarea de la târg şi achitarea unei amenzi egalã cu dublul chiriei plãtite pentru spaţiul închiriat.
Modificarea prezentului contract se face cu acordul ambelor pãrţi.

Prestator AOES                            Beneficiar
ec.Dragota Ioan                             Firma…………………………
Nume………………………..
Semnãtura ………………….                            Semnãtura ………………….
Nr. telefon                                    Nr. telefon …………………

0744-85.06.49

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *